O nás

Link-in je specializované callcentrum pro komunikaci
s lékaři, zdravotnickým personálem, lékárnami
a managementem zdravotnických zařízení.

Naše Vize:

Být specializovaným a efektivním komunikačním centrem.
Stát se jasnou jedničkou v telefonické komunikaci pro obory healthcare a pharma.

Naše Mise:

Naplňovat poslání klienta je podstatou veškeré naší činnosti.

Důsledně dbáme na pravdivost a aktuálnost informací předávaných lékaři, které jsou nezbytné pro kvalitní léčbu pacientů. Pečlivě se staráme o osobní přístup a profesionalitu naší komunikace. Aktivně přinášíme prospěch našim klientům, lékařům i jejich pacientům.

Při realizaci telemarketingových kampaní dokážeme:

  • Rychle předat důležité informace
  • Prezentovat nové produkty
  • Domluvit schůzku pro obchodního reprezentanta
  • Získat zpětnou vazbu na kampaně a procesy (recall test)
  • Podporovat organizaci eventů
  • Oslovit až několik set lékařů denně

Všichni naši operátoři i teamleadeři mají dlouhodobou praxi v oblasti aktivního telemarketingu. Pro callcentrum využíváme moderní VOIP technologii v propojení s vlastní CRM aplikací, která umožňuje efektivní řízení hovorů, jejich plánování, monitorování a vyhodnocení.